Věrnostní program
Platnost od 1. 9. 2025
Vážíme si Vaší přízně a pravidelných nákupů a proto jsme pro Vás připravili věrnostní program, který Vám přináší atraktivní slevy.
Registrujte se a sbírejte slevy za své nákupy!
Jak program funguje
Program sleduje hodnotu Vašich uskutečněných nákupů v klouzavém období posledních tří měsíců. Každý nový nákup se přičte a každý nákup starší než tři měsíce se odečte. Díky tomu se Vaše sleva může postupně navyšovat nebo naopak klesnout. Vyšší sleva se započítá vždy až na další nákup po uskutečnění nákupu, který Vám slevu navýšil.
Výše slev
- 1% sleva – při registraci a přihlášení
- 2% sleva – při hodnotě uskutečněných nákupů nad 10 000 Kč
- 3% sleva – při hodnotě uskutečněných nákupů nad 20 000 Kč
- 4% sleva – při hodnotě uskutečněných nákupů nad 40 000 Kč
- 5% sleva – při hodnotě uskutečněných nákupů nad 50 000 Kč
Podmínky uplatnění
E-shop:
Po registraci a přihlášení do svého účtu vidíte ihned snížené ceny u zboží.
Prodejna:
Před dokončením nákupu prosím informujte obsluhu, že chcete nákup přiřadit ke své registraci. Bez tohoto upozornění nebude nákup spojen s Vaší registrací a sleva nebude započtena.
Vyhrazujeme si právo neposkytnout slevu, pokud existuje podezření, že je nakupováno na účet jiné osoby. V takovém případě Vás může obsluha požádat o předložení dokladu totožnosti.
Nejčastější dotazy
Udělal/a jsem si registraci až nyní, ale nakupoval/a jsem už dříve. Mohu si zpětně nákupy započítat?
Ano, pokud byly nákupy vystaveny na Vaše údaje (jméno, adresa, e-mail, telefon). Nákupy bez registrace nebo bez uvedení údajů zpětně přiřadit nelze. Pokud doložíte podklady (např. výpis z banky), pokusíme se v prvních měsících Vaše nároky dohledat.
Proč se musím registrovat? Dříve to nebylo nutné.
Registrace je jednoduchý způsob, jak zajistit, aby Vaše nákupy byly evidovány a mohly se Vám započítat do slev. Díky tomu Vás můžeme odměnit za Vaši věrnost.
Jak zjistím výši své slevy?
Po přihlášení do svého účtu na našich webových stránkách: https://www.equtex-shop.cz/klient/klient-slevy/
Proč se mi neukazuje vyšší sleva, když mám v košíku zboží za např. 11 000Kč?
Systém vždy zobrazuje slevu na kterou máte nárok před uskutečněním objednávky, kterou právě provádíte. Pokud za poslední 3 měsíce už máte nakoupeno za více než 10 000Kč, bude vám poskytnuta vyšší sleva (2%) a tato sleva bude také aplikována na objednávky v následujících 3 měsících.