Jak vrátit nebo reklamovat zboží
Jak vrátit nebo reklamovat zboží
Podrobné informace najdete v našich Obchodních podmínkách, kde jsou k dispozici i formuláře ke stažení. Pokud ale nemáte možnost tisku, stačí postupovat podle jednoduchého návodu níže.
Co k balíčku přiložit
- Číslo objednávky
- Vaše přání – zda chcete vrácení peněz nebo výměnu
- V případě reklamace: popište prosím, jaké má zboží poškození a jaký způsob řešení preferujete (oprava, výměna, vrácení peněz).
- Číslo účtu, kam máme platbu vrátit.
- Nemusíte nic tisknout, úplně stačí i ručně psaný lístek.
Jak zabalit zboží
Zboží pečlivě zabalte, aby se při přepravě nepoškodilo – použít můžete krabici, papír, fólii nebo pytel.
⚠️ Pokud vracíte např. obuv, nikdy neposílejte originální krabici jako přepravní obal – obalte ji ještě dalším obalem, aby se neznehodnotila lepicí páskou nebo štítky dopravce.
Kam balíček poslat
Adresa pro vrácení:
Jezdecké potřeby EquTex
Alena Bendová
Nad strouhou 221/18
Ostrava-Proskovice
72400
Tel.: +420 734 691 336
Výdejní místa a boxy (prosím používejte pouze tyto):
- DPD – Stavebniny KAŠO-ZNAČ, s.r.o.
- Balíkovna – Stavebniny KAŠO-ZNAČ, s.r.o.
- Zásilkovna – Stavebniny KAŠO-ZNAČ, s.r.o. (otevírá se od 10/25)
- Z-box ID 18694
- PPL – Prodejna vodoinstalace Fulneček s.r.o.
👉 Vždy prosím uvádějte náš telefonní kontakt (+420 734 691 336). Pokud by zásilka dorazila jinam, budeme tak moci situaci rychle vyřešit.